ŠKOLSKI PROJEKT „Kreativan izričaj glazbe“
Johann Strauss: "Tritsch-tratsch polka"
OPIS PROCESA RADA i
FOTOGRAFIJE
SVRHA PROJEKTA
POTICAJ NA GLAZBENO-PLESNE, LIKOVNE, TEHNIČKE i
STVARALAČKE AKTIVNOSTI
PROCES NAŠEG RADA
Na glazbenom
– slušali smo glazbeni primjer
– kretali smo se uz skladbu
– uvježbavali smo koreografiju
„body percation“
– samostalno smo imenovali skladbu
– zapisali smo emocije koje smo osjetili tijekom slušanja skladbe
– zapisali smo boje na koje nas je asocirala skladba
– crtali smo muzikogram
Na likovnom
– koristili smo boje na koje nas je asocirala skladba
– glazba konstantno traje i ne možemo ju uhvatiti u određeni oblik tako da su nastala apstraktna dijela
Na hrvatskom
– opis emocije koje smo osjetili tijekom slušanja skladbe izrazili smo kroz literarni rad
Na tehničkom
– izradili smo okvire za slike
– uokvirili smo slike
Medijska kultura
– izradili smo kratke digitalne animacije inspirirane glazbom
FOTOGRAFIJE
5 – To je dobro ime skladbe.jpg
5 – razgovaramo o emocijama.jpg
5 b razgovaramo o emocijama.jpg
5B razgovaramo o emocijama.jpg
7a – razgovaramo o emocijama.jpg
7B razgovaramo o emocijama.jpg
7D – razgovaramo o emocijama.jpg
7E razgovaramo o emocijama.jpg
7f razgovaramo o emocijama.jpg
Izložbu možete pogledati u sklopu ovogodišnjeg "Adventa u Gaju"
Mentori:
Tihana Gredelj, prof. hrvatskog jezika i književnosti
Ela Družijanić – Hajdarević, prof. hrvatskog jezika i književnosti
Mato Filipović, prof. likovne kulture
Tomislav Hadrović, prof. mentor tehničke kulture
Petra Stojić, prof. informatike
Renata Barac, prof. izvrsna savjetnica glazbene kulture