Jelovnik za učenike u produženom boravku
(07. 01. – 10. 01. 2025.)
Ponedjeljak
Utorak
Srijeda
Četvrtak
Petak
Dobar tek!
ŠKOLSKI PROJEKT „Kreativan izričaj glazbe“
Johann Strauss: "Tritsch-tratsch polka"
U sklopu školskog projekta učenici 5ih i 7ih razreda inspirirani glazbom izrazili su svoju kreativnost kroz hrvatski jezik, likovnu, tehničku i medijsku kulturu.
HRVATSKI JEZIK
U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda okušali su se i u pjesničkom izričaju na satu Hrvatskoga jezika. Slušajući skladbu Tritsch tratsch polka Johanna Straussa, vizualizirali su godišnje doba na koje ih skladba najviše asocira te pomno izabrali pejzažne motive pa napisali lirsku ili haiku pjesmu. Time su oblikovali doživljaj glazbe riječima, primijenili elemente lirike kao književnog roda te razvijali vještinu kreativnog pisanja uz primjenu jezičnih zakonitosti u zadanoj književnoj vrsti.
- Proljeće stiže - Jutro
- Komarac - Ples cvijeća
MEDIJSKA KULTURA
U sklopu školskoga projekta „Kreativni izričaj glazbe” učenici petih i sedmih razreda osmislili su i izradili kratke računalne animacije. Inspirirani ritmom i melodijom skladbe Johanna Straussa Tritsch- Tratsch-Polka svoj su doživljaj glazbe i asocijacije koje je pobudila, s pomoću digitalnih alata (Canva, CapCut), pretočili u duhovite animirane sličice.
- Gabriela i Tea 5.b - Karlo 5.b - Mia 5.a
- Jana 5.a - Luka i Tin 5.b - Patricia i Paula 5.b
LIKOVNA KULTURA
U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda doživljaje glazbe izrazili su kroz likovnost.
- likovni rad 1 - likovni rad 2 - likovni rad 3
- likovni rad 4 - likovni rad 5 - likovni rad 6
TEHNIČKA KULTURA
U sklopu školskog projekta Kreativni izričaj glazbe učenici sedmih i petih razreda izradili su okvire za slike i uokvirili likovne radove. Pjesmice koje su napisali na hrvatskom ukomponirali su u okvir te dobili lijepu zaokruženu cjelinu.